مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1396 ساعت 11:552018-01-09سياسي

باهنر:حجاریان گفت همه شما را به دریا می فرستیم


دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: از سال 84 به بعد تعدادی از جریان های اصولگرا مانند احمدی نژاد روی موج تخریب هاشمی کار را شروع کردند و در سال 88 به دیگران هم رسید که پای برخی از مراجع و آقای ناطق نوری را هم به میان کشیدند.

محمدرضا باهنر می گوید: برخی می خواستند آقای هاشمی را هم جزو سران فتنه به حساب آورند ولی بارها در سخنرانی ها گفتم ممکن است برخی در جریان فتنه آن گونه که باید موضع گیری نکردند اما نباید آنها را جزو سران فتنه به حساب آورد.

بخشی از این گفت وگو را در ادامه بخوانید: در دوره تخریب آیت الله هاشمی جزء کدام دسته بودید؟ هیچ زمانی آقای هاشمی را در رسانه ها و تریبون ها تخریب نکردم و در جاهایی هم دفاع کردم، اما زمانی هم که احساس می کردم ایشان موضعی گرفته که در آینده باعث تخریبش می شود، هشدارهایی لازم را می دادم.

به طور مثال در سال 84 که در روزهای آخر تصمیم به کاندیداتوری گرفتند، به دلیل تخریب ها 10 روز قبل از ثبت نام ریاست جمهوری به دیدار آقای هاشمی رفتم و گفتم حس من این است که می خواهید کاندیدا شوید.

درست است که در نظرسنجی ها نفر اول هستید و 35 درصد رأی موافق دارید و نفر بعد از شما مثلاً 10 درصد رأی دارد - آن زمان هنوز آقای احمدی نژاد بالا نیامده بود و آقای قالیباف مطرح بود- ولی باید توجه داشته باشید که آرای منفی شما 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر:حجاریان گفت همه شما را به دریا می فرستیم

باهنر:حجاریان گفت همه شما را به دریا می فرستیم