مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 10:002018-01-10بين الملل

هلاکت یک شهرک نشین در عملیات مقاومتی در نابلس و استقبال گروه های فلسطینی


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شهرک نشینی که عصر روز سه شنبه در پی تیراندازی به او در نزدیکی شهرکی در شمال کرانه باختری زخمی شده بود، به هلاکت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مستقل رای الیوم، این حمله در نزدیکی شهرک "حوات گیلات" در شرق شهر نابلس رخ داد و این شهرک نشین که شرایط وخیمی داشت بلافاصله به بیمارستانی در این منطقه منتقل شد اما خیلی زود جان خود را از دست داد.

طبق گزارش رادیوی رژیم صهیونیستی، این شهرک نشین پیش از رسیدن به بیمارستان در تماسی تلفنی گفت: در نزدیکی حوات گیلات هدف تیراندازی قرار گرفتم.

رادیوی رژیم صهیونیستی در این رابطه اعلام کرد: این شهروند اسراییلی حدودا 30 ساله ساکن شهرکی در نزدیکی محل حادثه بوده است.

روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای تاکید کرد: نیروهای امنیتی اسراییل عاملان این حمله را مورد تعقیب و پیگرد قرار داده و آنها را به دستگاه عدالت خواهند سپرد.

به گفته سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای این ارتش در حال پاکسازی منطقه جهت جستجوی عاملان حمله هستند.

واکنش گروه های مقاومت ابو عبیده، سخنگوی رسمی گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: عملیات نابلس اولین واکنش عملی به دشمن جهت یادآوری این نکته است که آنچه از آن هراس دارند در راه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک شهرک نشین در عملیات مقاومتی در نابلس و استقبال گروه های فلسطینی

هلاکت یک شهرک نشین در عملیات مقاومتی در نابلس و استقبال گروه های فلسطینی