مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 10:452018-01-10سياسي

امیرعبداللهیان: کشورهای اروپایی از سیاست های غلط آمریکا فاصله بگیرند


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: کشورهای اروپایی می توانند با فاصله گرفتن از سیاست های نادرست آمریکا، به برقراری ثبات و جلوگیری از خشونت و افراط گرایی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ماسیمو دالاما نخست وزیر اسبق ایتالیا با اشاره به پیشینه تاریخی روابط دوستانه دو کشور گفت: همواره روابطی مثبت و رو به رشد میان جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا برقرار بوده و بسترهای فراوانی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و تجاری از جمله ارتباطات پارلمانی وجود دارد که باید شتاب بیشتری به آن بخشید.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با تشریح تحولات و بحران های موجود در منطقه تصریح کرد: نگرانی های زیادی در منطقه وجود دارد که می توان با راه حل گفتگوهای سیاسی که به تدریج در حال شکل گیری است، زمینه برقراری ثبات و آرامش در منطقه فراهم کرد.

امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از سیاست های نابخردانه ترامپ و برخی کشورهای همپیمان منطقه ای وی در موضوعات منطقه ای اظهار داشت: سیاست حمایت های پیدا و پنهان از گروه های تروریستی و ارزیابی نادرست آمریکا از تحولات منطقه به تداوم بی ثباتی در خاورمیانه و شمال آفریقا منجر شده و به سایر مناطق منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: کشورهای اروپایی از سیاست های غلط آمریکا فاصله بگیرند

امیرعبداللهیان: کشورهای اروپایی از سیاست های غلط آمریکا فاصله بگیرند