مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 14:552018-01-10سياسي

ماندگار شدن 150 هزار کارت هوشمند اصفهان در ایستگاه های پست


رجالی با اشاره به برنامه 100 روزه و برنامه های اولویت دار در اداره پست و همچنین ثبت نام و تحویل کارت های هوشمند ملی گفت: 150 هزار کارت هوشمند ملی در ایستگاه های پست وجود دارد که هنوز مردم برای گرفتن آن مراجعه نکرده اند که اگر این امر زمان بر شود تصمیم خاصی خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سعید رجالی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به تلاش های دولت یازدهم در بخش پست، اظهار کرد: کارهای زیرساختی در دولت یازدهم به انجام رسید و امروز بحث تصویب فعالیت ها با جدیت و شتاب بیشتری دنبال می شود.

استاندار جدید نیز با شعار کار،کار، کار در استان فعالیتش را آغاز کرد و امیدوارم بتوانیم با این شعارهای محوری و با رویکرد و نگاه جدید بتوانیم در زمینه هایی همچون جوان گرایی و استفاده بیشتر از بانوان در عرصه های مدیریتی بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بحث ارتقا کیفیت و رضایتمندی مردم در راس برنامه ها است ادامه داد: توسعه زیرساخت های فناوری در اولویت شبکه های پستی است.

در استان اصفهان نیز مصمم هستیم تا چه به لحاظ نرم افزاری چه سخت افزار و شبکه بتوانیم بر اساس فناوری های نوین خدمات بهتری را ارایه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگار شدن 150 هزار کارت هوشمند اصفهان در ایستگاه های پست

ماندگار شدن 150 هزار کارت هوشمند اصفهان در ایستگاه های پست