مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1396 ساعت 14:552018-01-10اقتصادي

ارتقای شاخص های کیفی سازی در بستر آزادراه تهران - پردیس


تفاهم نامه همکاری بین مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و شرکت آزادراه تهران پردیس در راستای ایجاد و ارتقای زیست بوم کارآفرینی فناورانه و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تسهیل گری در فرآیندهای نقش آفرینی بخش خصوصی در توسعه کسب .

- تفاهم نامه همکاری بین مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و شرکت آزادراه تهران پردیس در راستای ایجاد و ارتقای زیست بوم کارآفرینی فناورانه و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تسهیل گری در فرآیندهای نقش آفرینی بخش خصوصی در توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه چگونگی افزایش ضریب نفوذ بهره مندی شهروندان از برچسب های الکترونیکی و همچنین ارتقای سایر شاخص های کیفی سازی در بستر آزادراه تهران- پردیس بین مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و شرکت آزادراه تهران پردیس به امضا رسید.

این تفاهم نامه با جهت گیری راهبردی فراهم شدن مسیری با کیفیت بالاتر، با رویکرد نوآورانه و فناورانه برای دسترسی آسان تر به شهر تهران و جذب و هدایت ترافیک برون شهری راه های مواصلاتی مهم و پرتردد هراز، فیروزکوه و شهرهای واقع در مسیر به امضای طرفین رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های کیفی سازی در بستر آزادراه تهران - پردیس

ارتقای شاخص های کیفی سازی در بستر آزادراه تهران - پردیس