مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 17:212018-01-11ورزشي

دارنده مدال نقره المپیک لندن: رسول خادم بهترین فرد برای مدیریت کشتی است


دارنده مدال نقره المپیک و جهان درباره انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر فردی بهتر از او برای مدیریت ورزش اول کشور وجود ندارد.

- صادق گودرزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: رسول خادم در دوران مدیریت خود عملکرد بسیار درخشانی داشت و در برهه کنونی فردی بهتر از او برای مدیریت کشتی وجود ندارد.

وی بیان کرد: خادم با همه اهالی کشتی ارتباط خوبی برقرار می کند و من اطمینان دارم در ادامه راه نیز مدیریتی ایده آل به منصه ظهور خواهد گذاشت.

عضو سابق تیم ملی با بیان اینکه خادم کشتی گیر بسیار بزرگی بوده و در دوران سرمربی گری هم عملکرد درخشانی داشته است، تصریح کرد: ما بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 را در پیش داریم که امیدوارم با درایت خادم و کادرفنی، ملی پوشان نتایج خوبی را کسب کنند.

وی در ادامه با اشاره به ناکامی تیم بیمه رازی در جام باشگاه های کشتی جهان خاطرنشان کرد: جام باشگاه های کشتی جهان سال به سال باکیفیت تر برگزار می شود و ما امسال نتوانستیم در این مسابقات موفق باشیم.

حق طبیعی مسئولان این باشگاه بود که تغییراتی را در تیم انجام دهند و من به عنوان مربی سابق این تیم برای محسن کاوه در این تیم خوب آرزوی موفقیت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده مدال نقره المپیک لندن: رسول خادم بهترین فرد برای مدیریت کشتی است

دارنده مدال نقره المپیک لندن: رسول خادم بهترین فرد برای مدیریت کشتی است