مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:102018-01-13فناوري

هنرمندان نمی توانند نسبت به مردم زلزله زده بی تفاوت باشند


ورکشاپ "ساخت پایه های عکس دکوراتیو" با هدف کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه، با حضور مدرس اینورس، هنرمندان و علاقه مندان برگزار شد.

- ورکشاپ "ساخت پایه های عکس دکوراتیو" با هدف کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه، با حضور مدرس اینورس، هنرمندان و علاقه مندان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، علیرضا اوجی، انیماتور، تصویرگر و مجسمه ساز و مدرس نرم افزارهای گرافیکی مدرسه اینورس"، هدف از برگزاری این گونه ورکشاپ ها را اینگونه بیان کرد: بعد از شنیدن خبر زلزله در کشورمان این مدرسه، در این زمینه پیشقدم شد و از همه مدرسان مدرسه برای برگزاری ورکشاپ با هدف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه یاری جست.

وی با اشاره به اهمیت این گونه حرکت ها در جایگاه های هنری گفت: ما هم وظیفه خودمان دانستیم که برای کمک به مردم آسیب دیده به همراه اینورس پیشگام شویم.

فاجعه عمیق و ناراحت کننده بود و آسیب بزرگی به یک سری از هموطنانمان در استان کرمانشاه وارد شده بود.

بسیار متاثر و پیشقدم در این حرکت خیرخواهانه شدم، قطعا کسانی که در زمینه هنر فعال هستند، خیلی زود نسبت به ا ین وقایع واکنش نشان می دهند و مایلند که در این زمینه کمک کنند، البته این حرکت ما شاید یک قدم کوچکی در مقابل آسیب جدی که به هم وطنانمان وارد شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان نمی توانند نسبت به مردم زلزله زده بی تفاوت باشند

هنرمندان نمی توانند نسبت به مردم زلزله زده بی تفاوت باشند