مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 14:402018-01-13فرهنگي

به سنگ قبر هنر ایران فکر کردم/ تا جایی که توان دارم کار می کنم


حمید حامی می گوید بیش از 200 ملودی و شعر آماده دارد اما در کشوری که مردمش نااهلان را هنرمند می شمارند، کار کردن برای امثال او سخت است.

- این خواننده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هزینه تولید قطعات موسیقایی زیاد و بدون برگشت سرمایه، اذیت کننده است، کپی رایت در ایران وجود ندارد.

انگار برنامه ریزی شده هنر در ایران بمیرد؛ گویی قرار است هنرمندان واقعی هر روز ضعیف تر شوند و دلال ها و خواننده های عروسی و هنرمندانی که پشتوانه فکری ندارند اما سیاسی بازی بلدند، قدرتمندتر شوند.

او ادامه داد: من بیش از دویست ملودی و شعر آماده دارم اما در کشوری که بی هنران سیاست پیشه ای را که اهل تفکر نیستند، هنرمند می شمارند، کار کردن برای من سخت است اما سعی می کنم تا جایی که توان دارم کار کنم.

با این حال من چند تک آهنگ در دست تولید دارم که تقریبا کار تولید آن ها تمام شده و قصد دارم تا پیش از نوروز آن ها را منتشر کنم.

حامی با بیان اینکه کارهای من معمولا عاشقانه است، درباره این قطعات توضیح داد: من نمی توانم اثری با مضمون اجتماعی بخوانم؛ زیرا برداشت سیاسی از آن می شود؛ اما در میان این قطعات، یک اثر اجتماعی به نام قسم با شعری از یغما گلرویی وجود دارد.

کار دیگر با نام نارنج و ترنج با شعری از بابک صحرایی است که آن را به زودی منتشر می کنم و اثر دیگری با شعری از حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سنگ قبر هنر ایران فکر کردم/ تا جایی که توان دارم کار می کنم

به سنگ قبر هنر ایران فکر کردم/ تا جایی که توان دارم کار می کنم