مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 14:552018-01-14ورزشي

حیدری از احتمال میزبانی مراکش در مسابقات جهانی 2018 خبر داد


رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه ای گفت: به احتمال فراوان مراکش میزبان مسابقات جهانی در سال 2018 خواهدبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حیدری در خصوص شرایط کشتی پهلوانی کشور عنوان کرد: فدراسیون کشتی برای مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی در مشهد به کمیته کشتی پهلوانی و زورخانه ای کمک کرد تا مسابقات به شکلی خوب و آبرومند برگزار شود.

وی ادامه داد: کشتی پهلوانی و زورخانه ای در ایران به صورت کمیته ای اداره می شود و بیشتر کشتی گیران که در کشتی پهلوانی حضور دارند سابقه حضور در کشتی قهرمانی را داشته اند و در این چند سال رسول خادم نیز تلاش هایی برای پیشرفت این رشته انجام داده تا این کشتی گیران شرایط خوبی داشته باشند.

رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه ای ادامه داد: مسئولین کشتی پهلوانی باید شرایط را در زورخانه ها به گونه ای فراهم کنند که کشتی گیرانی که در این رشته حضور دارند از روز اول شلوار کشتی پهلوانی را بپوشند و بتوانند قوانین کشتی پهلوانی را به خوبی آموزش ببیند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا افرادی که به کشتی پهلوانی علاقه دارند را جذب کنیم تا در آینده پیشرفت قابل قبولی داشته باشیم.

حیدری عنوان کرد: در سایر کشورهای جهان به صورت محدود کشتی گیرانی در حال آموزش هستند ولی باید شرایط به گونه ای رقم بخورد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری از احتمال میزبانی مراکش در مسابقات جهانی 2018 خبر داد

حیدری از احتمال میزبانی مراکش در مسابقات جهانی 2018 خبر داد