مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 09:252018-01-15سياسي

تاخیر یک ساله در پرداخت مطالبات پزشکان در اجرای طرح تحول سلامت


رییس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل گفت: بیش از یک سال است که در اجرای طرح تحول سلامت کارانه و حق الزحمه پزشکان حتی در مراکز بیمارستانی دولتی پرداخت نشده است.

- منصور جعفری نمین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی به عنوان یک نهاد صنفی و غیردولتی وظیفه حفظ حقوق بیمار در برابر صاحبان حرف پزشکی و حفظ حقوق پزشکان در برابر سایر صنوف و بیماران را البته با حفظ و تقدم حقوق بیماران مورد توجه قرار داده است.

وی فداکاری و ایثارگری جامعه پزشکی را قبل و بعد از انقلاب، دوران سخت جنگ تحمیلی و وقوع حوادث غیرمترقبه یادآور شد و خاطرنشان کرد: در همه این حوادث پزشکان بدون چشمداشت اما شبانه روزی در خط مقدم بوده و به مداوای مصدومان و مجروحان شتافته اند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل نمونه این خدمات رسانی بی منت را حضور پزشکان در زلزله اخیر کرمانشاه آن هم در اولین ساعات وقوع این حادثه دلخراش اعلام کرد و گفت: در کنار مداوای مجروحان و مصدومان جامعه پزشکی با تهیه و ارسال کانکس در خدمت مردم بوده و در خود شهر اردبیل نیز جامعه پزشکی در همه صحنه ها و رویدادها سعی کرده در کنار مردم باشد.

جعفری نمین ادامه داد: تلاشگران این عرصه بازوان قوی نظام سلامت در اجرای طرح تحول در مناطق شهری و روستایی بوده و همواره سعی کردند تا تضمین کننده سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر یک ساله در پرداخت مطالبات پزشکان در اجرای طرح تحول سلامت

تاخیر یک ساله در پرداخت مطالبات پزشکان در اجرای طرح تحول سلامت