مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 14:402018-01-15فناوري

کابوس وایبر بر سر تلگرام؟


کند شدن سرعت تلگرام این تصور را در مردم به وجود آورده است که شاید همان داستان وایبر در حال تکرار است و شاید به عمد می خواهند مردم را به سمت پیام رسان های داخلی هدایت کنند.

- کدام پیام رسان داخلی اما از امنیت و کیفیت تلگرام برخوردار است؟ عصر ایران؛ حمید حقیقی- نرم افزار پیام رسان تلگرام بیش از 100 میلیون کاربر ماهیانه در سراسر دنیا دارد که بخش مهمی از این جمعیت را ایرانی ها تشکیل می دهند.

در تلگرام 40 میلیون کاربر ایرانی وجود دارد که به گفته اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت، این پیام رسان 65 درصد ترافیک کشور را به خود اختصاص داده است.

چرا تلگرام در ایران محبوب شد؟ قبل از به وجود آمدن نرم افزار های پیام رسان موبایلی، مردم برای به اشتراک گذاری مطالب، عکس ها و فیلم های خود و یا ارتباط با دیگران از طریق چت، از فیس بوک و توییتر استفاده می کردند.

فیس بوک و توییتر به خاطر فیلتر، برای هر کسی قابل دسترس نبود و فیلتر شکن هم مثل این روزها به سادگی یافت نمی شد و سرعت اینترنت هم مثل امروز بالا نبود.

در سال های گذشته که دسترسی ایرانی ها با گوشی های هوشمند بیشتر شدند، پیام رسان های موبایلی به وجود آمدند.

در همان سال های اول نرم افزار هایی چون ویچت، لاین، تانگو، واتس اپ و وایبر در دسترس شهروندان ایرانی قرار گرفتند که بیشتر آنها پس از مدتی به خاطر فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس وایبر بر سر تلگرام؟

کابوس وایبر بر سر تلگرام؟