مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 21:302018-01-15سياسي

حاشیه و متن همایش سالانه مد و لباس


ششمین همایش سالانه طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس تحت تاثیر انتقادات و پرسش هایی از جمله حلقه گمشده بین طراحان و تولیدکنندگان، بازنگری سرفصل دانشگاهی این حوزه، - تندیس هایی که برای جلب هنرمندان سینمایی خریداری می شود و بسیاری از مشکلات دیگر در این حوزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش اول مراسم ششمین همایش سالانه طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس با صحبت های حمید قبادی دبیر این کارگروه و صحبت های برخی از طراحان و تولیدکنندگانی که برند خودشان را معرفی و از کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کردند، گذشت تا جایی که یکی از حاضران در واکنش به صحبت های مجری برنامه مبنی بر اینکه چه خوب که کسی در این زمینه نقدی ندارد، گفت: چون شما از منتقدان برای صحبت دعوت نکردید.

در بخش ابتدایی این مراسم، بسیاری از طراحان و تولیدکنندگانی که برای سخنرانی پشت میکروفن قرار گرفتند، درباره موضوع این همایش و اینکه باید درباره چه چیز صحبت کنند اظهار بی اطلاعی کردند.

اما بخش دوم ششمین همایش سالانه طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس به پرسش و پاسخ حاضران درباره مسائل مختلف سپری شد که حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس سعی کرد به این پرسش ها پاسخ دهد.

او در پاسخ به اینکه طراحان با چه اطمینانی می توانند طرح خود را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند و در سود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه و متن همایش سالانه مد و لباس

حاشیه و متن همایش سالانه مد و لباس