مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 10:102018-01-16اقتصادي

صنایع دستی ایرانی در چیدمان برج‎ها و مجتمع‎های مسکونی تهران می‎نشیند


در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که شهریورماه امسال برگزار شد از نمونه ای خانه ایرانی که با استفاده از صنایع دستی نفیس و کاربردی طراحی شده بود، - استقبال خوبی شد.

مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور گفت: نشست تعدادی از برج سازان و معماران مطرح تهران جهت استفاده صنایع دستی فاخر ایرانی در وی ای پی روم ها و لابی برج ها و مجتمع های مسکونی تهران در کاخ سعدآباد برگزار می شود.

پویا محمودیان در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر استمرار و قوت بخشی به طرح خانه ایرانی و کاربردی کردن صنایع دستی در منازل ایرانی ها اظهار کرد: در راستای اعتقاد ما به استفاده از صنایع دستی در طراحی و چیدمان خانه های ایرانی و همچنین تقویت صنایع دستی و هنرهای سنتی در معماری، روز چهارشنبه 27 دی ماه نشستی با تعدادی از برج سازان و معماران مطرح تهران در سعدآباد خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به بازخورد و استقبال گسترده ای که طرح خانه ایرانی ما در نمایشگاه ملی صنایع دستی درشهریورماه داشت، برای معرفی صنایع دستی فاخر ایرانی جهت استفاده در لابی های برج ها و مجتمع های مسکونی وی ای پی روم ها و همچنین بخشیدن حال و هوای ایرانی به این مجموعه های مسکونی تصمیماتی گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی ایرانی در چیدمان برج‎ها و مجتمع‎های مسکونی تهران می‎نشیند

صنایع دستی ایرانی در چیدمان برج‎ها و مجتمع‎های مسکونی تهران می‎نشیند