مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 10:402018-01-16بين الملل

فرزندان مارتین لوترکینگ اظهارات ترامپ درباره کشورهای آفریقایی را محکوم کردند


گرامیداشت روز مارتین لوترکنیگ با انتقادات کنونی از رییس جمهور آمریکا به خاطر اظهاراتی که درباره کشورهای آفریقایی مطرح کرد، همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، همزمان با اینکه هزاران تن از شهروندان آمریکایی زاد روز مارتین لوترکینگ، فعال برجسته حقوق بشر را با اعتراض به ترامپ گرامی داشتند، فرزندان این فعال سیاه پوست نیز اظهارات دونالد ترامپ را درباره کشورهای آفریقایی محکوم کردند.

درگیری هایی نیز میان شهروندان آمریکایی – هایتیایی و طرفداران دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در نزدیکی عمارت مارا لاگو واقع در پام بیچه فلوریدا در گرفت.

این رویدادها پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ در جریان نشست اخیر با سناتورهای آمریکایی کشورهای آفریقایی را به عنوان کشورهای "چاه مستراح" توصیف کرد و گفت: چرا آمریکا نمی تواند به جای پذیرفتن مهاجران بسیار زیاد از کشورهای آفریقایی مهاجرانی را از کشورهایی چون نروژ بپذیرد.

مارتین لوترکینگ سوم، پسر بزرگ مارتین لوترکینگ ضمن محکوم کردن این اظهارات ترامپ گفت: هنگامی که یک رییس جمهور تاکید دارد که کشور ما باید شهروندان بیشتری را از کشورهای سفیدپوست همچون نروژ بپذیرد فکر نمی کنم که ما باید زمان بیشتری را صرف صحبت کردن درخصوص اینکه این رییس جمهور چه می گوید و چه کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان مارتین لوترکینگ اظهارات ترامپ درباره کشورهای آفریقایی را محکوم کردند

فرزندان مارتین لوترکینگ اظهارات ترامپ درباره کشورهای آفریقایی را محکوم کردند