مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 17:402018-01-16سياسي

نماز باران به امامت آیت الله خرازی در قم برگزار می شود


مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه قم گفت: نماز باران به امامت آیت الله خرازی و سخنرانی آیت الله رضا استادی در مصلی قدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان در گفت وگو با تسنیم ، اظهار داشت: نماز باران یکی از اموری بوده که همیشه در بین امت اسلامی جایگاه و ارزش ویژه ای داشته است.

وی خشک سالی های متوالی در کشور و به ویژه شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و بحران زیست محیطی و مشکلات کم آبی در کشور و نظر به درخواست مردم متدین و بنا به خواسته علما بالأخص جامعه مدرسین نماز باران در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه قم گفت: نماز باران در استان قم ساعت 10 صبح روز جمعه به امامت آیت الله خرازی و سخنرانی آیت الله رضا استادی در مصلی قدس قم برگزار خواهد شد که امید می رود سبب گشایش رحمت های الهی بر سر مردم عزیز کشور و استان قم شود.

ولدان با اشاره به اهمیت سنت برپایی نماز باران در اسلام عنوان کرد: مردم مؤمن و متدین کشور می توانند برای معنویت و روحانی تر شدن این مراسم باشکوه و طلب رحمت روزهای 4 شنبه، 5 شنبه و جمعه را روزه بدارند.

وی ادامه داد: حضور و به هم رسانی شیرخوارگان معصوم نیز در این مراسم بسیار ارزشمند می تواند باشد همچنین از تمام مردم مؤمن شهر مقدس قم درخواست می شود ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باران به امامت آیت الله خرازی در قم برگزار می شود

نماز باران به امامت آیت الله خرازی در قم برگزار می شود