مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 09:352018-01-17ورزشي

طرح تحول فوتبال اردبیل تدوین شده است


رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طرح تحول فوتبال استان اردبیل تدوین شده و امیدواریم در چهار سال پیش رو با اجرایی شدن آن زمینه تقویت و توانمندی ورزش فوتبال در استان فراهم آید.

- صمد نوتاش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فوتبال استان اردبیل از ظرفیت های بسیار مستعد و پتانسیل های کمیاب در عرصه بازیکنان، مربیان و داوران برخوردار است به شرط آنکه در یک برنامه منسجم این توانمندی ها را بشناسیم و به شکوفایی آن کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال اردبیل با سابقه و قدمتی کهن در حساس ترین مقطع و شرایط رو به جلوی خود قرار دارد هر چند که ما در سال های اخیر سعی کردیم فوتبال اردبیل را در سطح باشگاهی تا لیگ یک ارتقا داده ولی به دلیل برخی مشکلات و نارسایی ها تیم از راهیابی به لیگ برتر بازماند و نتوانسته ایم نماینده شایسته در لیگ های برتر در سطح کشور داشته باشیم.

رییس هیات فوتبال استان اردبیل ارتقای شاخص های داوری را در چند سال اخیر یادآور شد و بیان کرد: پنج نفر از داوران این استان در لیگ برتر سوت می زنند و ما در رشته فوتسال نیز کارنامه ای قابل قبول داریم.

نوتاش با بیان اینکه حل مشکلات و موانع پیش روی فوتبال یک شبه امکانپذیر نیست بلکه همه باید سعی کنند تا به مرتفع شدن این موانع و مشکلات کمک کنند، تصریح کرد: ما در حال حاضر در اکثر شهرهای استان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول فوتبال اردبیل تدوین شده است

طرح تحول فوتبال اردبیل تدوین شده است