مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:102018-01-17اقتصادي

خودکفایی در تولید برج و مخزن در گرو دستیابی آذراب به ظرفیت 70 درصدی


ظرفیت تولید در شرکت آذراب چهار هزار تن است ولی در بهترین شرایط تنها هزار و 700 تن تولید انجام گرفته است، در صورتی که اگر به 70 درصد تولید در شرکت برسیم نیازی به واردات هیچگونه برج و مخزنی به کشور وجود ندارد.

- مدیرعامل شرکت آذراب گفت: ظرفیت تولید در شرکت آذراب چهار هزار تن است ولی در بهترین شرایط تنها هزار و 700 تن تولید انجام گرفته است، در صورتی که اگر به 70 درصد تولید در شرکت برسیم نیازی به واردات هیچگونه برج و مخزنی به کشور وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ زاده در بازدید استاندار مرکزی از این شرکت با اشاره به مسدود بودن حساب های شرکت اظهار کرد: در صورت تزریق منابع مالی، بخشی از آن به سرعت صرف پرداخت معوقات و سنوات می شود.

وی با بیان اینکه اخذ و انجام 11 میلیارد دلار پروژه در کشور توسط این شرکت در گرو انجام 200 میلیون دلار پروژه ای است که در حال حاضر برعهده این شرکت است و باید انجام شود، افزود: آذراب توان انجام کلیه پروژه های بزرگ کشور را داراست و با حمایت می تواند موانع را پشت سر بگذارد.

وی افزود: خوشبختانه این حمایت در مجموع مدیریتی استان مشهود است و تاکنون دستگاه های مرتبط همچون گمرک حمایت گر بوده اند و بانک های استان نیز در امر صدور ضمانتنامه تلاش داشته اند ولی لازم است برای بازگشت شرکت به چرخه تولید دستگاه اجرایی همکاری لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید برج و مخزن در گرو دستیابی آذراب به ظرفیت 70 درصدی

خودکفایی در تولید برج و مخزن در گرو دستیابی آذراب به ظرفیت 70 درصدی