مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:562018-01-18بين الملل

دیلی میل: ترامپ به بن سلمان قول داده اموال شاهزادگان بازداشتی در آمریکا، بلوکه شود


یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت که ولیعهد عربستان به این قضیه می بالد که رییس جمهور آمریکا از اقدامات وی در شکنجه و تصرف اموال شاهزادگان و تاجران سعودی حمایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی اختصاصی به نقل از یک منبع آگاه نوشت که محمد بن سلمان ولی عهد عربستان به این قضیه می بالد که از حمایت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در شکنجه شاهزاده ها و تصرف اموال و ثروت های آنها در طرحی که ظاهراً مبارزه با فساد بوده است اما هدف پشت پرده آن تحکیم قدرت خود بوده است، برخوردار است.

محمد بن سلمان به مشاوران نزدیک خود گفته است که ترامپ به طور صریح از به دست گیری قدرت توسط این شاهزاده جوان و اقداماتی چون دستگیری 11 شاهزاده و صدها مقام و تاجر سعودی در یک حمله شبانه در سراسر عربستان، حمایت کرده است.

یک منبع نزدیک به ولیعهد عربستان به دیلی میل گفته است که سلمان به رابطه گرم و صمیمی خود با رییس جمهور آمریکا و جارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ می بالد   و مدعی شده است که رییس جمهور آمریکا از تصاحب قدرت توسط سلمان حمایت کرده است.

پیش از این، مایکل ولف نویسنده آمریکایی در کتاب جنجال برانگیز آتش و خشم خود گفته بود که رییس جمهور آمریکا به دوستانش گفته است: ما آدم خود را روی کار آوردیم که این معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی میل: ترامپ به بن سلمان قول داده اموال شاهزادگان بازداشتی در آمریکا، بلوکه شود

دیلی میل: ترامپ به بن سلمان قول داده اموال شاهزادگان بازداشتی در آمریکا، بلوکه شود