مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 00:252018-01-19ورزشي

اضافه شدن 4 رشته به مسابقات جهانی پیوند اعضا


دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص از اضافه شدن 4 رشته پدل تنیس، تنیس روی میز، دوچرخه سواری و کایاک دختران به مسابقات جهانی پیوند اعضا در مسابات جهانی نیوکاسل انگلستان خبر داد.

- مهین فرهادی زاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: در مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری های خاص که سال گذشته در مالاگای اسپانیا برگزار شد، تیم ایران با 11 رشته در این تورنمنت شرکت کرده بود، اما در مسابقات جهانی آینده که 2019 در نیوکاسل انگلستان برگزار خواهد شد تصمیم داریم با اضافه شدن رشته های کایاک قایقرانی و دوچرخه سواری دختران و پدل تنیس و تنیس روی میز (دختران و پسران) با 15 رشته در مسابقات جهانی آینده شرکت کنیم.

البته در حال برگزاری تمرینات این 4 رشته هستیم تا بتوانیم حضور فعالی در این رشته ها در مسابقات جهانی انگلستان داشته باشیم.

وی با بیان این که فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص سال آینده سال پرترافیکی را پیش رو دارد، گفت: با توجه به این که در سال آینده مسابقات مهمی هم در بخش پیوند اعضا و هم بیماری های خاص داریم، امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه ای از نظر اعتباری به این فدراسیون داشته باشد تا در اجرای برنامه های پیش بینی شده با مشکل مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 4 رشته به مسابقات جهانی پیوند اعضا

اضافه شدن 4 رشته به مسابقات جهانی پیوند اعضا