مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 04:462018-01-20سياسي

یادداشت/ جعفر بلوری دولت همت کند هنوز فرصت هست


آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی جریان آزاد اطلاع رسانی، محدودیت های عجیبی برای فضای مجازی ایجاد کرده که به جرات می توان گفت در هیچ جای دنیا چنین محدودیت هایی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " جعفر بلوری در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: 1- هیچ کس با شبکه های مجازی مخالف نیست.

هیچ کس منکر فواید آنها هم نیست.

اینکه بسیاری از مردم، با استفاده از این تکنولوژی های روز، امرار معاش می کنند، با آنها راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، تجارت می کنند، محصولاتشان را معرفی می کنند و.

همه درست.

اما یک نکته! شبکه های اجتماعی مثل تلگرام سه سالی می شود که وارد زندگی ما ایرانی ها شده است.

با امکاناتی که اکنون این پیام رسان خارجی در این سه سال ذره ذره اضافه کرده و مردم را با سوءاستفاده از تنبلی برخی مسئولین امر به خود وابسته کرده، طی چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ فرض بگیریم مثلا 4 سال آینده، صددرصد فعالیت های اقتصادی و تفریحی و سرگرمی مردم هم به این شبکه اجتماعی وابسته شد و تجار توانستند کار و کاسبی خود را با این گونه شبکه های اجتماعی حسابی رونق دهند.

آیا وابسته کردن صددرصد این فعالیت ها به پیام رسان هایی که کنترل آنها دست دشمن است، منطقی است؟ آیا آن شبکه های پیام رسان که طی همین چند هفته پیش نشان دادند، به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جعفر بلوری دولت همت کند هنوز فرصت هست

یادداشت/ جعفر بلوری دولت همت کند هنوز فرصت هست