مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 13:402018-01-20اقتصادي

44 درصد فاضلاب شهرهای کرمانشاه تصفیه می شود


مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از تولید سالانه 75 میلیون مترمکعب فاضلاب خانگی شهری در استان خبر داد که 44 درصد آن تصفیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فریدون یاوری در نشست با جمعی از مسئولین و سازمان های مردم نهاد محیط زیستی کرمانشاه که امروز (30 دی) برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت محیط زیست استان کرمانشاه ارائه داد و گفت: هم اکنون 161 هکتار از وسعت استان شامل پناهگاه حیات وحش بیستون، منطقه حفاظت شده بیستون، مناطق حفاظت شده "بوزین و مره خیل" و "قلاجه" و همچنین دو اثر طبیعی ملی شامل غار پرآو و غار قوری قلعه تحت مدیریت محیط زیست است.

وی با اشاره به وجود پنج منطقه شکار و تیراندازی ممنوع شامل امروله و دالاخانی، هشیلان، نواکوه، قراویز و زله زرد، افزود: پیشنهاد دادیم که این مناطق به مناطق حفاظت شده ارتقا یابد که کار دو منطقه امروله و دالاخانی و زله زرد در دستور کار جدی قرار دارد.

مدیرکل مدیر محیط زیست استان کرمانشاه وسعت منطقه امروله و دالاخانی را 43 هزار هکتار و منطقه زله زرد را 39 هزار هکتار اعلام کرد.

به گفته این مسئول، این برنامه هم وجود دارد که مرزهای برخی مناطق که ارزش حفاظتی خود را از دست داده اند تعدیل و مناطق دیگری جایگزین آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد فاضلاب شهرهای کرمانشاه تصفیه می شود

44 درصد فاضلاب شهرهای کرمانشاه تصفیه می شود