مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:552018-01-20اقتصادي

می توان اقامتگاه های استاندارد را در اختیار گردشگران قرار داد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: با داشتن مجوزه قانونی می توان اقامتگاه بوم گردی استاندارد و مستحکمی را در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار داد.

- محمد طاهریان مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص ساماندهی مجموعه گردشگری اخلمد در شهرستان چناران اظهار کرد: با توجه به اینکه سالیانه حدود 100 گردشگر خارجی و تقریبا یک میلیون و 200 هزار تا 300 هزار نفر گردشگر داخلی از منطقه اخلمد بازدید می کنند، اما متاسفانه در این مجموعه سوییت ها و اقامتگاه های غیرمجازی وجود دارد که از هیچ ارگانی مجوز ندارند و در حال فعالیت هستند، بدین منظور دستگاه های مرتبط با شهرستان چناران قصد دارند اقامتگاه های اخلمد را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: جلساتی که در این زمینه با ادارات مرتبط شهرستان چناران انجام شد به این نتیجه رسیدیم که در اسرع وقت با کمک دهیاری، بخشداری و شورا افرادی که در حوزه اقامتی فعال هستند اسامی خود را به میراث فرهنگی شهرستان اعلام نمایند تا نسبت به صدور مجوز آن مسافرخانه و یا اقامتگاه بوم گردی اقدامات لازم صورت گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران در خصوص تاثیر این اقدامات برای جذب بیشتر گردشگر، عنوان کرد: قطعا این چنین اقدامات در جذب گردشگر تاثیر بسیار زیادی دارد و چون نظارت خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان اقامتگاه های استاندارد را در اختیار گردشگران قرار داد

می توان اقامتگاه های استاندارد را در اختیار گردشگران قرار داد