مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 09:352018-01-21سياسي

برج های تهران با صنایع دستی آراسته می شود


تلاش بر این بوده تا در هتل ها حضور جدی داشته باشیم و هتل هامان را با استفاده از صنایع دستی هویت دار کنیم.

- مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور از برگزاری نشستی با برج سازان تهران به منظور آشنایی آنان با صنایع دستی و استفاده از آن در چیدمان خانه های ایرانی خبر داد.

پویا محمودیان در گفتگو با مهر از برگزاری نشست مسولان سازمان میراث فرهنگی با برج سازان منطقه یک تا سه تهران خبر داد و گفت: در راستای اعتقاد ما به استفاده از صنایع دستی در طراحی و چیدمان خانه های ایرانی و همچنین تقویت صنایع دستی و هنرهای سنتی در معماری، نشستی با برج سازان تهران خواهیم داشت که قرار بود این نشست 27 دی ماه در موزه سعدآباد برگزار شود اما به تعویق افتاد.

مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور به ایده خانه ایرانی اشاره و بیان کرد: ما فضایی را در بیست و هشتمین نمایشگاه امسال در اختیار خانه ایرانی قرار دادیم به این معنی که از صفر تا صد چیدمان در این خانه با استفاده از صنایع دستی ایرانی بود.

در نمایشگاه از این طرح، استقبال شد و ما امیدواریم هتلداران و همچنین زوج های جوانی که در شرف ازدواج هستند از ایده به کار رفته در این خانه بهره ببرند.

محمودیان همچنین بیان کرد: تلاش ما بر این بوده تا در هتل ها حضور جدی داشته باشیم و هتل هامان را با استفاده از صنایع دستی هویت دار کنیم؛ هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج های تهران با صنایع دستی آراسته می شود

برج های تهران با صنایع دستی آراسته می شود