مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:352018-01-22بين الملل

رییس رژیم صهیونیستی: غزه در آستانه فروپاشی است


رییس رژیم صهیونیستی اظهار کرد، نوار غزه در محاصره چند ده ساله اسراییل در آستانه فروپاشی قرار دارد و مقصر همه این اتفاقات حماس است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی در بازدید از منطقه مرزی غزه گفت: فروپاشی زیرساخت ها در غزه نزدیک است و این شرایط غیر عقلانی موجب پریشانی غیرنظامیان و قرار گرفتن آنان در معرض آلودگی، آب های آلوده و بیماری های مسری می شود.

وی افزود: اسراییل تنها طرف منطقه است که وضعیت هر طور که باشد، ملزومات اساسی را به ساکنان غزه می رساند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

البته این به آن دلیل است که کمک ها از سایر منابع به سختی به غزه می رسند زیرا اسراییل بارها حمل و نقل و ماموریت ها با تامین مالی اهدایی را متوقف کرده و در این کار گهگاه به زور نیز متوسل شده است.

طی حمله نظامیان اسراییلی به کشتی کمک رسانی ترکیه در سال 2010، کماندوهای اسراییلی "ناوگان آزادی غزه" را متوقف کردند و 9 تن از فعالان را کشتند.

واکنش های بین المللی نسبت یه این اقدام، تل آویو را وادار کرد که محاصره را تا حدودی ملایم تر کند.

بر اساس گزارش اخیر مامور سازمان ملل در امور همکاری های بشر دوستانه، اسراییل هنوز "مهره کلیدی" مشکلات بشردوستانه فلسطینی ها در سراسر سرزمین های اشغالی از جمله نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم صهیونیستی: غزه در آستانه فروپاشی است

رییس رژیم صهیونیستی: غزه در آستانه فروپاشی است