مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 13:552018-01-22اقتصادي

فروشندگان موبایل قاچاقچی نیستند/ فرصت رجیستر کردن تلفن ها تمدید شود


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در واکنش به ابلاغیه اتاق اصناف با بیان اینکه نباید عرصه را بر فروشندگان و مصرف کنندگان تنگ کرد، - از دستگاه های مربوطه خواست تا فرصت رجیستر کردن تلفن های قاچاق موجود در بازار را تا نیمه بهمن تمدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اواخر دی ماه ابلاغیه ای از سوی اتاق اصناف تهران با امضای علی فاضلی- رییس اتاق اصناف تهران- صادر شد که بر اساس آن در راستای مبارزه با قاچاق تلفن همراه کلیه فروشندگان این محصول را ملزم کرده بود تا بدون قید و شرط کلیه وجوه دریافتی تلفن های همراه قاچاق فروخته شده به خریدارانی که گوشی آنها در سامانه ثبت نشده است را برگرداند.

بر اساس این ابلاغیه به گفته درستی 10 تا 14 هزار گوشی قاچاق در بازار عملا دیگر قابلیت فروش نخواهند داشت و هر تعداد از آنها که تا 14 آذر در سامانه ثبت نشده باشند، باید توسط فروشنده پس گرفته شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه با اشاره به این ابلاغیه اتاق اصناف، گفت: در بازاری که 95 درصد کالای موجود در آن قاچاق بوده است، نباید با مغازه دار مانند قاچاقچی برخورد کرد.

بلکه باید تصمیمات به طریقی گرفته شود که نه مصرف کننده تحت فشار باشد و نه فروشنده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان موبایل قاچاقچی نیستند/ فرصت رجیستر کردن تلفن ها تمدید شود

فروشندگان موبایل قاچاقچی نیستند/ فرصت رجیستر کردن تلفن ها تمدید شود