مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 11:162018-01-23سياسي

دومین سالگرد شهید مدافع حرم «مصطفی خلیلی» در اهواز برگزار می شود


دومین سالگرد شهید مدافع حرم حجت الاسلام مصطفی خلیلی ، دوازدهم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

- دومین سالگرد شهید مدافع حرم مصطفی خلیلی در اهواز برگزار می شود دومین سالگرد شهید مدافع حرم حجت الاسلام مصطفی خلیلی ، دوازدهم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع حرم حجت الاسلام مصطفی خلیلی از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور در اهواز برگزار می شود.

این مراسم روز پنجشنبه 12 بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قبا، با سخنرانی حجت الاسلام طه توکلی و مداحی ذاکران اهل بیت انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید حجت الاسلام مصطفی خلیلی در دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در 12 بهمن ماه سال 1394 در سن 27 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/خ http://fna.

ir/a3si06 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سالگرد شهید مدافع حرم «مصطفی خلیلی» در اهواز برگزار می شود

دومین سالگرد شهید مدافع حرم «مصطفی خلیلی» در اهواز برگزار می شود