مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:352018-01-23اقتصادي

رییس جمهور با صراحت، اشتباهات، اشکالات و مشکلات را بیان کرد


رییس جمهور با صراحت و شجاعت مشکلات و اشتباهات موجود را بیان کردند و براساس گفته های ایشان می توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه های آینده رونق اقتصادی اتفاق بیفتد.

- یک عضو حزب اسلامی کار گفت: رییس جمهور با صراحت و شجاعت مشکلات و اشتباهات موجود را بیان کردند و براساس گفته های ایشان می توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه های آینده رونق اقتصادی اتفاق بیفتد.

محسن سرخو در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی گفت وگوی شب گذشته رییس جمهور با مردم اظهارکرد: رییس جمهور مطالب بسیار خوب و بسیار مهمی را با مردم در میان گذاشت.

یکی از دغدغه های مهم اخیر مردم درباره افزایش نرخ ارز و برخی از گرانی ها بود که ایشان به خوبی به این موضوع اشاره کرد و راه حل های برون رفت از این مشکل را بیان کرده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر روحانی توانست در مورد بسیاری از اتفاقات اخیر که باعث نگرانی های جامعه شده بود، صحبت کند و شفافیت بیان او قابل تقدیر است، ایشان چون منتخب مردم هستند با زبان خود مردم با آنها سخن می گویند.

این عضو حزب اسلامی کار یادآور شد: رییس جمهور با صراحت ، اشتباهات، اشکالات و مشکلات را برای مردم بیان کرد، از طرفی هم به آنها امید داد که ظرف ماه های آینده مقداری از این مشکلات برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با صراحت، اشتباهات، اشکالات و مشکلات را بیان کرد

رییس جمهور با صراحت، اشتباهات، اشکالات و مشکلات را بیان کرد