مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 16:552018-01-24سياسي

صادرات 48 میلیون دلاری محصولات شهرستان بناب در 9 ماهه امسال


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از صادرات 48 میلیون دلاری محصولات شهرستان بناب در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این امر نشان دهنده تحقق بعد برونگرایی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب اظهار کرد: در ادبیات توسعه جهان غایت توسعه به معنای آسایش، رفاه و رضایتمندی مردم بیان شده و در بیانات مقام معظم رهبری این مفهوم به اقتصاد مقاومتی تعبیر و مولفه هایی برای آن شمرده شده که منطبق با ویژگی های جوامع توسعه یافته است.

بهبودی در عین حال خاطرنشان کرد: دانش بنیان کردن فعالیت های تولیدی و اقتصادی هم جزو مولفه های شاخص اقتصاد مقاومتی است که این ویژگی ها را می توان در همه کشورهای توسعه یافته و مدرن دنیا دید و تحقق این ویژگی ها می تواند برآیند همه فعالیت ها را منجر به ایجاد رضایت درونی مردم کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی توسعه را یک جریان طبیعی درونی و جوشش از درون مردم خواند و اضافه کرد: برخورداری فقط می تواند به رشد کالبدی کشور بیانجامد ولی توسعه یک امر درونی است که در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رخ می دهد و تمامی اقشار جامعه در تحقق آن نقش ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 48 میلیون دلاری محصولات شهرستان بناب در 9 ماهه امسال

صادرات 48 میلیون دلاری محصولات شهرستان بناب در 9 ماهه امسال