مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1396 ساعت 21:402018-01-25اقتصادي

دریافت سود سپرده صندوق نوآوری طبق اساسنامه بوده است


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه 100 برابر اعتباراتی که دولت در اختیار این صندوق قرار داده به شرکت های دانش بنیان اعطا شده است، گفت: - از آنجایی که اعتبارات طرح ها به صورت مرحله ای به شرکت ها اعطا می شود از این رو مابقی اعتبارات در بانک ها سپرده گذاری می شود و ما بر اساس اساسنامه می توانیم سود دریافت و در اختیار شرکت ها قرار داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهزاد سلطانی در مصاحبه تلفنی اخبار ساعت 20 شبکه چهار صدا و سیما با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی دیوان محاسبات کشور در خصوص اینکه تاکنون 503 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده است، افزود: این عدد کامل نیست و تقریبا 3 برابر این میزان یعنی 1558 میلیارد تومان بوده است که به شرکت های دانش بنیان اعطا شده است.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: وی اعلام کرده است که در سال 1395 حدود حدود 2 هزار میلیارد تومان به صندوق واگذار شده است که این عدد هم کامل نیست.

سلطانی در این باره توضیج داد: 600 میلیارد تومانی که در 2 هفته آخر اسفندماه سال 1395 به صندوق داده شده است در این محاسبات وارد شده است در حالی که ذر این 2 هفته نه فرصت بررسی طرح های فناوری در اختیار داریم و نه می توان ارزیابی فنی و اقتصادی و بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سود سپرده صندوق نوآوری طبق اساسنامه بوده است

دریافت سود سپرده صندوق نوآوری طبق اساسنامه بوده است