مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1396 ساعت 08:112018-01-27بين الملل

روزنامه مارکر اسراییل گزارش داد سایه تهدید خشکسالی بر سر فلسطین اشغالی


کارشناسان و منابع اسراییلی می گویند، با شدت گرفتن بحران کمبود آب در سرزمین اشغالی این رژیم سال 2018 را سال خشکسالی اعلام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، وبگاه فلسطینی وطن در یادداشتی خبر داد، مقامات اسراییلی در حال آماده شدن برای اعلام سال جاری - 2018 - به عنوان سال خشکسالی هستند؛ از همین رو از چند هفته گذشته شروع به سهمیه بندی آب برای کشاورزان کردند.

در این یادداشت آمده است: مقاماتی اسراییلی می گویند کمبود بارندگی و سهمیه بندی آب می تواند قیمت سبزیجات و میوه ها را که وابستگی به باران دارند افزایش دهد.

نویسنده آورده است: این مسئله بار دیگر معضل عدم ایجاد تاسیسات آب شیرین کن کافی برای تامین آب مصرفی انسان و کشاورزی را مطرح می کند.

بر اساس گزارش وزارت کشاورزی اسراییل، در فصل زمستان سال 2016، اسراییل 81 درصد از میزان سالانه بارندگی را تجربه کرد و برای زمستان 2017 71 درصد از میانگین سالانه بارش ثبت شده است.

این وبگاه فلسطینی افزود: بر اساس برآوردهای کنونی فصل بارندگی امسال شاید مشابه سال گذشته باشد چرا که حتی هفته گذشته میزان بارش ها به 42 درصد میانگین سالانه رسید اما میزان بارش هایی که تا هفته گذشته در شمال اسراییل ثبت شده فصل خوبی را نشان نمی دهد چون درصد بسیار بالایی از محصولات کشاورزی اسراییل از مزارع شمالی و زمین های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه مارکر اسراییل گزارش داد سایه تهدید خشکسالی بر سر فلسطین اشغالی

روزنامه مارکر اسراییل گزارش داد سایه تهدید خشکسالی بر سر فلسطین اشغالی