مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1396 ساعت 11:352018-01-27اجتماعي

کم توجهی به آموزش همگانی در ساختار مدیریت بحران


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: به نظر می رسد به لحاظ ساختاری و تقسیم کاری که شکل گرفته است به موضوع آموزش همگانی قدری کم توجهی شده و در کمیته های 14 گانه مدیریت بحران نیز آموزش همگانی با موضوع امداد و نجات در یک ساختار دیده شده در حالی .

- معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: به نظر می رسد به لحاظ ساختاری و تقسیم کاری که شکل گرفته است به موضوع آموزش همگانی قدری کم توجهی شده و در کمیته های 14 گانه مدیریت بحران نیز آموزش همگانی با موضوع امداد و نجات در یک ساختار دیده شده در حالی که هر دو نیاز به تمرکز و برنامه ریزی زیادی دارد.

کاظم شریفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد برنامه های معاونت آموزشی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: حوزه آموزش هلال احمر حوزه ای است که ذاتا به کمک رسانه ها نیاز جدی دارد و موضوع آموزش و آمادگی مردم در برابر مخاطرات یکی از وظایف مهمی است که مجموعه هلال احمر در کنار سایر وظایف خود به عهده دارد.

وی افزود: خوشبختانه در سال های گذشته برنامه ریزی زیادی در این بخش انجام شده و سازماندهی ارزنده ای صورت گرفته است.

همچنین در یک سال گذشته برای آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی خوبی شده و منجر به این شده که جمعیت هلال احمر از لحاظ ساختاری و اعتباری این موضوع را مورد توجه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به آموزش همگانی در ساختار مدیریت بحران

کم توجهی به آموزش همگانی در ساختار مدیریت بحران