مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1396 ساعت 11:562018-01-27سياسي

گزارش فارس از دیدار خانواده شهید لایقی شهیدی که زمزمه سوره بقره آسمانی اش کرد


دوست شهید لایقی درباره لحظه شهادتش می گوید: محمدبهروز هنگام شهادت در لحظات آخر زیر لب چیزی می گفت؛ وقتی گوشم را به دهانش نزدیک کردم، متوجه شدم که سوره بقره را زمزمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی "، در راستای دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدا، سی و دومین دیدار به خانواده شهید بزرگوار شهید محمدبهروز لایقی در بهمن ماه 1396 اختصاص یافت.

فاطمه لایقی مادر شهید محمدبهروز لایقی در ابتدای این دیدار با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: فرزندم در اسفند سال 1346 به دنیا آمد و شبی که به دنیا آمد روز قبلش پدرم فوت کرده بود.

زمانی که مجروح شده بود آمد خانه خیلی اصرار داشت که دست و پای من را ببوسد می گفت باید مادر را ستایش کرد، باید مادر را بوسید، می گفتم تو دیگر مرد شدی، بزرگ شدی! می گفت من پدرت هستم، چون به او گفته بودم که تو فردای روزی که پدرم فوت کرد به دنیا آمدی، همیشه یادش بود و به من می گفت.

خیلی پسر خوبی بود، باخدا و بانماز بود، همیشه می گفت نماز اول وقت بخوانید، غیبت نکنید، خیلی مؤمن بود.

وی اظهار داشت: پسرم همیشه شب ها می رفت پایگاه و کشیک می داد، یک شب آمد خانه هوا هم خیلی سرد بود، کلیدش را فراموش کرده بود و برق هم نبود که زنگ خانه را بزند، آنقدر پشت در نشسته بود تا برق بیاید، گفتم مادر یک سنگ برمی داشتی می زدی به در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از دیدار خانواده شهید لایقی شهیدی که زمزمه سوره بقره آسمانی اش کرد

گزارش فارس از دیدار خانواده شهید لایقی شهیدی که زمزمه سوره بقره آسمانی اش کرد