مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 11:462018-01-28ورزشي

رقابت پهلوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور


رییس هیات کشتی پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی گفت: مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور گرامیداشت دهه فجر به میزبانی تهران برگزار و 13 پهلوانان استان در مصاف با ملی پوشان روی تشک می روند.

- مهدی قمری امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور گرامیداشت دهه فجر تیم 13 نفره خراسان جنوبی در مقابل ملی پوشان روی تشک می روند.

وی افزود: این ماراتن ملی از 10 تا 13 بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار و بیش از 150 پهلوان کشور برای مدال های خوشرنگ به رقابت می پردازند.

رییس هیات کشتی پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: محمد سرچاهی، خشایار ایزدی و امیر حسین کاردان مقدم اعضای تیم استان در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی جوانان کشور هستند.

قمری یادآور شد: سرپرستی جوان پهلوانان خراسان جنوبی را حسین زحمتکش بر عهده دارد، مربیگری و هدایت تیم را مجتبی آهنی انجام می دهد و مرشدی کشتی پهلوانی استان در این دوره از مسابقات را علی دهقانی به سرانجام می رساند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان کشتی پهلوانی مسابقات قهرمانی کشور از خراسان جنوبی علی اصغر اکبری، امیر حسین دهقان، مجتبی مصلحی، سامان شیدری و محمدحسن بهدانی به مصاف برترین های ایران می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت پهلوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور

رقابت پهلوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور