مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 14:562018-01-28فرهنگي

سیزده شمالی رونمایی شد/ مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی


مجموعه سیزده شمالی به کارگردانی علیرضا امینی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در ابتدای مراسم رونمایی، محمد صدری مهر مشاور طرح این مجموعه با بیان اینکه سیزده شمالی ، آغاز یک جریان تازه در سینمای خانگی کشور و حرکتی نو و گسترده در تولید سرگرمی های جدید برای مردم ایران زمین است، اظهارداشت: این مجموعه که برای پخش در سینمای خانگی تهیه شده، سبک و گونه ای از فیلم مسابقه های واقعه گرا است، که می توانیم ادعا کنیم در آثار مشابه ایرانی، تا به حال چنین مسابقه واقعه گرایی به این شکل و ویژگی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از نمونه های مشابه این سبک از کار، اتفاقات و رقابت ها پیش بینی شده، ساختگی و فانتزی هستند اما مجموعه سیزده شمالی بسیار واقعی و جدی ساخته شده و اتفاقات و رقابت ها در بستر واقعیت رخ می دهند.

ما در این تجربه، موقعیت هایی داشتیم که شرکت کنندگان از فرط هیجان و جو داغ مسابقه در همان زمان ضبط برنامه احساسات و گلایه های خاص خود را از نحوه داوری ها یا روند مسابقه ابراز می کردند و یا حتی از ادامه مسابقه منصرف می شدند و دوباره باز می گشتند.

وی افزود: ما علاوه بر ایجاد فضای طبیعی و واقعی برای شرکت کنندگان مسابقه، این واقعه گرایی را در مورد عوامل مجموعه و روند ساخت هم رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزده شمالی رونمایی شد/ مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی

سیزده شمالی رونمایی شد/ مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی