مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 16:412018-01-28فرهنگي

تصویربرداری مستند «پس از حبس» به پایان رسید


داستانی «پس از حبس» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرزاد خوشدست که از اواخر مهر ماه در کانون اصلاح و تربیت کلید خورده بود به پایان رسید.

- فیلمبرداری سریال مستند- داستانی پس از حبس به کارگردانی و تهیه کنندگی فرزاد خوشدست که از اواخر مهر ماه در کانون اصلاح و تربیت کلید خورده بود به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این مستند که از تولیدات شبکه سه سیما است در لوکیشن کانون اصلاح و تربیت تهران فیلمبرداری شده و به تاثیر هنر بخصوص تئاتر بر مددجویان نوجوان کانون می پردازد.

در این مستند توماج دانش بهزادی بازیگر این مجموعه به عنوان مربی بازیگری با 150 مددجوی کانون به تمرین تئاتر پرداخت و در نهایت با گزینش 8 نفر از این مددجویان یک گروه تئاتر تشکیل داد.

در آخرین قسمت های این مجموعه، تئاتری با عنوان خط باریک قرمز ، با نمایشنامه ای از کاملیا غزلی و کارگردانی توماج دانش بهزادی در تاریخ 5 بهمن ماه در بخش خارج از صحنه جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

نمایش خط باریک قرمز در 2 سانس با حضور خانواده مددجویان، چهره های سینما، ورزش و همچنین اهالی رسانه در پلتفرم داربست اجرا شد.

فرزاد خوشدست و گروهش با تصویربرداری از یک روز آزادی این مددجویان برای اجرای این نمایش و بعد بازگشت مجرمان به کانون اصلاح و تربیت به فیلمبرداری مستند پس از حبس پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری مستند «پس از حبس» به پایان رسید

تصویربرداری مستند «پس از حبس» به پایان رسید