مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 10:402018-01-29اقتصادي

شریعتمداری دست به دامن جهانگیری شد + عکس


پس از درخواست دو وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر خروج صندوق های حمایتی وزارت صنعت از فهرست شرکت های مشمول واگذاری، - این بار محمد شریعتمداری مستقیما درخواست خود را به اسحاق جهانگیری ارجاع داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ارجاع دو نامه وزرای صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت زاده - محمد شریعتمداری) به دو وزیر امور اقتصادی و دارایی (علی طیب نیا - مسعود کرباسیان) در راستای خروج عناوین صندوق های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در فهرست شرکت های مشمول واگذاری سال 1396 و بی نتیجه ماندن آن، این بار محمد شریعتمداری دست به دامن اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شد.

تشریح نامه های دو وزیر صنعت به دو وزیر اقتصاد در نامه ای که از سوی محمد شریعتمداری به مسعود کرباسیان نوشته شده با استناد به نامه شماره 60.

39.

157 در تاریخ نهم اردیبهشت 1396 و با عنایت به مفاد نامه شماره 54306.

74964 تاریخ 20 شهریور 1396 دبیر هیات دولت آمده است که وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور خروج کامل صندوق های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت را از فهرست شرکت های مشمول واگذاری سال 1396 صادر کند.

همچنین در ادامه این نامه آمده است که صندوق های حمایتی مربوطه در فهرست شرکت های گروه (3) ماده "2" قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری دست به دامن جهانگیری شد + عکس

شریعتمداری دست به دامن جهانگیری شد + عکس