هویت گمشده ایرانی در بازار «لاکچری »هااین روزها تب بازار لاکچری ها داغ تر از گذشته روزبه روز بر مخاطبان خود می افزاید. عده ای با به رخ کشیدن تجملات و دارایی های گزاف برای کسب دنبال کننده و لایک های بی شمار در فضای مجازی، - تمایل دارند تا خود را لاکچری نشان بدهند و به اصطلاح برای خود هویت درخشان تر و فراگیرتری فراهم کنند. لاکچری پدیده ای است که هویت و فرهنگ ناب ایرانی را نشانه گرفته و می تواند در فرآیندهای فرهنگی و رفتاری جوانان ایرانی تأثیرات مخربی بگذارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزگار ما زندگی مجازی تا حدود زیادی زندگی واقعی انسان ها را تحت سیطره خود درآورده است و این نوع گرایش نسبت به فضاهای مجازی می تواند تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایرانی را دستخوش تغییرات نه چندان خوشایند گرداند. باید اذعان کرد که برخی جوانان ایران زمین در فضای مجازی به دنبال اثبات لاکچری بودن خود هستند. درحالی که درگذشته پوشش و سبک زندگی فرد در جامعه نمادی از اصالت انسانی بود، امروز افراد با گذاشتن عکس از سبک زندگی خود که در بیشتر اوقات مصنوعی و ویترینی از داشته هایشان است، خود را لاکچری معرفی می کنند و به دنبال لایک های بی شمار می گردند، پدیده ای که به علت تعریف نادرست از خوشبختی و تشخص اجتماعی، ایجاد شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |