مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 00:002018-01-29ورزشي

فرنگی کار تیم ملی وارد MMA شد


دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جوانان جهان، بزرگسالان آسیا و نایب قهرمان بازیهای آسیایی کار خود را در کمپ تمرینی AKA در تایلند بصورت رسمی آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود عابدین زاده فرنگی کار سابق تیم ملی و دارنده مدال های طلای نوجوانان آسیا 2003، طلای جوانان جهان 2005، نقره جوانان جهان 2006، طلای بزرگسالان آسیا 2006، برنز بزرگسالان آسیا 2010 و نقره بازی های آسیایی 2006 با کمک و مشورت امیر علی اکبری فرنگی کار سابق تیم ملی ایران که هم اینک جایگاه قابل توجهی در رشته ورزشی MMA پیدا کرده و صاحب پیروزی های بزرگی شده است، راهی تایلند شده و تمرینات خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده است.

عابدین زاده که هم اینک تمرینات خود را در این کمپ دنبال می کند در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: چند وقتی است به تایلند آمده ام و با کمک و مشورت های امیر علی اکبری کار خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده ام.

ان شاءالله تا قبل از عید اولین مبارزه خود را در این رشته انجام می دهم و انگیزه زیادی برای پیشرفت و کسب موفقیت در MMA دارم.

وی افزود: فعلا قرارداد نبسته ام و قصدم این است که فعلا تمریناتم را در این رشته دنبال کنم تا بیشتر در این رشته راه بیفتم.

پس از آن با کمک مدیر برنامه بدنبال قرارداد با یکی از تیم های خوب خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کار تیم ملی وارد MMA شد

فرنگی کار تیم ملی وارد MMA شد