مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 11:112018-01-30پزشكي

فارس از جرم بیمارستانی گزارش می دهد گروگان


در حالی که برخی از بیمارستان های کشور تا زمان تسویه حساب کامل بیمار اجازه ترخیص نداده و با گروکشی بیمار برای دریافت کامل بدهی بیمار اقدام می کنند، - سازمان نظام پزشکی و وکلا معتقدند این موضوع جرم بوده و قابلیت پیگیری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "؛ چندی قبل خانواده ای در یکی از بیمارستان های دولتی صاحب 3 فرزند شد.

سه قلوها دو دختر و یک پسر بودند که به دلیل نارس به دنیا آمدنشان، تیم پزشکی مجبور به نگهداری آنها در بخش مراقبت های ویژه شد.

نوزادان حدود دو ماه در بیمارستان بودند تا عاقبت روز ترخیص فرا رسید و زمانی که پدر نوزادان مقدمات بازگشت فرزندان و همسرش را به منزل فراهم می کرد با برگه ترخیص و تسویه حساب بیمارستان مواجه شد.

هزینه برای مردی که درآمدش تنها دستمزد کارگریش بود بسیار سنگین تمام شده بود بنابراین به بیمارستان اعلام کرد که توانایی پرداخت کامل هزینه را ندارد ولی این موضوع با مقابله واحد حسابداری و ترخیص مواجه شد پدر این نوزادان ادعا کرد که سرانجام اعلام کردند با این بخشی که پرداخت کرده ای تنها می توانی دو فرزند دخترت را ترخیص کنی و پسرت تا تسویه حساب کامل نزد ما خواهد ماند همچنین در غیر این صورت نوزاد به بهزیستی واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از جرم بیمارستانی گزارش می دهد گروگان

فارس از جرم بیمارستانی گزارش می دهد گروگان