مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 18:202018-01-30ورزشي

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان ووشو نوجوانان و جوانان کشور شد


در پایان رقابت های ووشوی قهرمانی رده های سنی (نوجوانان و جوانان) کشور در بخش ساندا، تیم کهگلویه و بویراحمد عنوان قهرمانی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صبح امروز(سه شنبه) 10 بهمن، دومین روز رقابت های ووشوی قهرمانی رده های سنی(نوجوانان و جوانان) کشور به میزبانی هیات ووشوی استان خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی شهر مشهد آغاز شد که در پایان امروز، تیم کهگیلویه و بویراحمد توانست مقام قهرمانی این مسابقات در بخش ساندا را از آن خود کند.

تیم کهگیلویه و بویراحمد با چهار مدال طلا و یک نقره به عنوان نخست رسید، تیم مازندران با سه طلا، یک نقره و دو برنز دوم شد و سیستان و بلوچستان نیز با کسب یک مدال طلا و دو برنز به عنوان سومی دست یافت.

دیگر مدال های طلای این مسابقات نیز به تیم های فارس، قزوین، هرمزگان، همدان و تهران الف رسید.

مسابقات تالو (اجرای فرم) این دور از رقابت ها نیز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (11 تا 13 بهمن) انجام خواهد شد و تالوکاران رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجموع 360 فرم اجرا خواهند کرد تا نفرات برتر مشخص شوند.

قابل توجه است که نفرات برتر این رقابت ها، هم در بخش ساندا و هم در بخش تالو(اجرای فرم) جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران را کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان ووشو نوجوانان و جوانان کشور شد

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان ووشو نوجوانان و جوانان کشور شد