مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 09:352018-01-31سياسي

هر جای دنیا که باشی، زن یعنی زندگی


فرقی نمی کند در کجای دنیا زندگی کنی، زن که باشی آفریده می شوی برای عشق ورزیدن، برای نگاه های مهربانانه، رسالتت را مادری و همسری می دانی، رسالتی والا که بر گردن تو نهاده شده است، - یک روز مادر و همسر می شوی و باید با لطافت رفتار کنی و روزی باید در بیرون از خانه سخت کار کنی و تکیه گاه محکمی برای خانواده ات باشی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اجرای بند 1 اصل 110 قانون اساسی سیاست های کلی خانواده که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، برحمایت از عزت و کرامت همسری، نقش مادری و خانه داری زنان و نقش پدری و اقتصادی مردان و مسئولیت تربیتی و معنوی زنان و مردان و توانمندسازی اعضای خانواده در مسئولیت پذیری، تعاملات خانوادگی و ایفاء نقش و رسالت خود، تأکید کردند.

فاطمه محمدبیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین در این باره می گوید: تأکید سیاست های کلی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده و زنان، نشان از دوراندیشی ایشان دارد و در جمهوری اسلامی اساس توسعه بر پایه خانواده قرار داده شده است.

وی ادامه می دهد: در غرب عموماً شاخص توسعه موضوعات اقتصادی و مالی است و اصولاً خانواده جزو شاخص توسعه محسوب نمی شود، این در حالی است که در کشور ما هر کار و برنامه بر مبنای خانواده برنامه ریزی می شود و مبنای پیشرفت و توسعه خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جای دنیا که باشی، زن یعنی زندگی

هر جای دنیا که باشی، زن یعنی زندگی