مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 10:262018-01-31ورزشي

ملی پوش تنیس قم عازم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه شد


تنیسور ملی پوش قم عازم شرق آسیا و رقابت های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه شد.

- حسین لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اعزام تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران به پیکارهای 2018 دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در حالی صورت گرفت که شاخص ترین تنیسور استان قم یعنی امیرحسین بادی نیز در این سفر تیم ملی را همراهی می کند.

وی ادامه داد: بادی با توجه به عملکرد بسیار خوب و مثبت خود در چند سال اخیر رده های سنی مختلف مسابقات داخلی و بین المللی، به عنوان یکی از بهترین های تنیس ایران مطرح شده و با استمرار موفقیت ها و پیشرفت های وی شاهد انتخاب بادی به عنوان برترین تنیسور رنکینگ سال جاری کشور در زمستان امسال نیز بودیم.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه بادی نخستین ملی پوش تاریخ تنیس قم در تیم ملی بزرگسالان ایران است، اضافه کرد: بعد از تجربه ای که بادی سال گذشته در ترکیب تیم ملی ایران با حضور در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه داشت، اکنون یک تجربه دیگر پیش روی این تنیسور پرتوان و با استعداد قرار دارد.

وی با اشاره به اعزام بادی به مسابقات سال 2018 دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه، بیان کرد: با حضور مسوولان فدراسیون تنیس مراسم تجلیل و بدرقه تیم ملی تنیس اعزامی ایران به این رقابت ها برگزار شد و امیرحسین بادی تنیسور ارزنده قم همراه با چهار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش تنیس قم عازم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه شد

ملی پوش تنیس قم عازم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه شد