مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 11:552018-01-31بين الملل

نگرانی از وضعیت 50 هزار کودک بازمانده از تحصیل در انگلیس


طبق اعلام منابع رسمی انگلیس از وزرای این کشور درخواست شده که به وضعیت 50 هزار کودکی که سالانه از تحصیل بازمانده و قربانی افراط گرایی، قاچاق و بهره کشی می شوند، - رسیدگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره ملی کودکان انگلیس (NBC) در گزارشی در این باره آورده است: هیچ پایگاه داده های ملی در انگلیس آمار کودکان بازمانده از تحصیل را به ثبت نمی رساند و این در حالیست که کودکان بسیاری در این کشور در مدارس ثبت نام نشده و در هیچ مرکز آموزش دیگری نیز از خدمات آموزش بهره مند نمی شوند.

بر اساس تحقیق اداره ملی کودکان انگلیس (NBC)، مقامات محلی در پی ثبت اطلاعاتی در مورد این کودکان بوده اند اما اطلاعات تهیه شده توسط آنها بسیار پراکنده بوده و نمی توانند از دسترسی این کودکان به خدمات اجتماعی آگاه شوند.

به گفته رییس سیاست گذاری و امور عمومی درNBC ، این کودکان از دید دولت دور مانده اند و ارتباط کافی برای اطمینان از رفاه آنها وجود ندارد و ما در حال از دست دادن فرصت ها برای کمک به این قشر آسیب پذیر هستیم.

همچنین طبق آمار، سال گذشته نیز 49 هزار و187 کودک در انگلیس در سال گذشته از تحصیل بازمانده اند.

مدیر اجرایی اداره ملی کودکان این کشور ضمن هشدار دهنده خواندن این آمار خواستار افزایش برنامه های دولت در حمایت از آنها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت 50 هزار کودک بازمانده از تحصیل در انگلیس

نگرانی از وضعیت 50 هزار کودک بازمانده از تحصیل در انگلیس