مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 14:262018-01-31ورزشي

پایان مسابقات قهرمانی ساندای کشور با قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد


رییس هیأت ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی تیم اعزامی ووشو این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات برزیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از یاسوج، به نقل از روابط عمومی هیأت ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الله امیری در حاشیه بازدید از تمرینات ورزشی باشگاه ذوالفقار علی (ع) یاسوج اظهار کرد: رقابت های ووشوی قهرمانی رده های سنی کشور در بخش ساندا با قهرمانی تیم کهگلیویه و بویراحمد در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان همراه شد.

وی افزود: این مسابقات روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی هیات ووشوی استان خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز به کار کرد و تا عصر جمعه ادامه دارد که طی آن تالوکاران و سانداکاران تمامی استان های کشور به رقابت می پردازند.

رییس هیأت ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مبارزات صورت گرفته ووشوکاران این استان برای کسب مقام اول این مسابقات، اظهارداشت: پیکارهای بخش ساندا در دو بخش نوجوانان و جوانان به پایان رسید که کهگیلویه بویراحمد با چهار مدال طلا و یک نقره به عنوان نخست رسید.

امیری گفت: مازندران با سه طلا، یک نقره و 2 برنز دوم شد و سیستان و بلوچستان با یک مدال طلا و 2 برنز به عنوان سومی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات قهرمانی ساندای کشور با قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد

پایان مسابقات قهرمانی ساندای کشور با قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد