مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 16:352018-01-31سياسي

استقبال برخی موزه های تهران از دهه فجر


برخی از موزه های تهران همزمان با دهه فجر، نمایشگاه هایی را برای بزرگداشت این مناسبت برگزار می کنند، موزه ملت کاخ سعدآباد، موزه ملی ملک و مجموعه نیاوران نمونه ای از این موزه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه ماکت های هواپیما و لوح های نیروی هوایی (دوره پهلوی) از فردا پنج شنبه در کاخ ملت سعدآباد به مدت یک ماه برگزار می شود.

این نمایشگاه شامل کلکسیونی از 11 عدد ماکت هواپیما، پنج لوح مربوط به نیروی هوایی کشورهای مختلف و یک ماکت برج مراقبت جزو مجموعه اشیای اهدایی به پهلوی دوم است.

همچنین این نمایشگاه، با هدف نمایش ادواری اشیای موجود در مخازن کاخ موزه ملت که امکان بازدید از آنها تا کنون برای بازدیدکنندگان میسر نبوده، برپا شده است.

بازدید رایگان از موزه ملک در دهه فجر نخستین موزه وقفی- خصوصی کشور، _کتابخانه و موزه ملی ملک_ دوستداران آثار تاریخی و موزه ای را به بازدید رایگان از تالارهای موزه ای بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران، به مناسبت دهه فجر دعوت می کند.

تالار سکه، تالار کمال الملک و خاندان غفاری، تالار کتابت و نگارگری، مجموعه اهدایی بانو عزت ملک _ دختر بزرگ حاج حسین آقا ملک _ واقف این گنجینه از جمله تالارهایی هستند که در این دهه امکان بازدید آن ها به طور رایگان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال برخی موزه های تهران از دهه فجر

استقبال برخی موزه های تهران از دهه فجر