مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 ساعت 14:252018-02-01سياسي

تبدیل سیرجان به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور


استاندار کرمان به کالاهای صادراتی شهرستان سیرجان اشاره و بیان کرد: سیرجان هم اکنون به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور تبدیل شده است و اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "علیرضا رزم حسینی" پیش از ظهر امروز 12 بهمن ماه در جمع مردم سیرجان با حضور رییس جمهور ضمن تقدیر از استقبال مردم سیرجان از رییس جمهور گفت: سیرجان از دیرباز محل پرورش ادیبان و نخبگان بوده است و دارای سرمایه های اجتماعی زیادی است.

وی باستانی پاریزی و طاهره صفاریان را از جمله سرمایه های اجتماعی شهرستان سیرجان دانست و بیان کرد: حضور در 8 سال دفاع مقدس و همچنین حضور همیشه در صحنه قبل و بعد از انقلاب از دیگر ویژگی های مردم غیور سیرجان است و امروز نیز برگ زرین دیگری در حضور حماسی خود در صحنه های مهم انقلاب رقم زدند.

استاندار کرمان به کالاهای صادراتی شهرستان سیرجان اشاره و بیان کرد: سیرجان هم اکنون به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور تبدیل شده و اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی در پایان درباره مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان کرمان اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در ایجاد فرصت های اشتغال در استان صورت گرفته، ضمن آنکه دو برابر شدن ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سیرجان به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور

تبدیل سیرجان به قطب معدنی، سنگ معدنی و مس کشور