مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 11:202018-02-03سياسي

«جشن دلتنگی» مشکل روز را بیان می کند/امیدواری برای توجه هیات داوران به فیلمنامه


پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، محمود صادقی و سید احسان قاضی زاده هاشمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه (14 بهمن) با حضور در سینما آزادی به تماشای فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی نشستند.

- جشن دلتنگی مشکل روز را بیان می کند/امیدواری برای توجه هیات داوران به فیلمنامه پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، محمود صادقی و سید احسان قاضی زاده هاشمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه (14 بهمن) با حضور در سینما آزادی به تماشای فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروانه سلحشوری بعد از تماشای فیلم با مثبت ارزیابی کردن محتوای این فیلم گفت: فیلم جشن دلتنگی یک فیلم اجتماعی درباره شرایط و مسائل جدید و تاثیر تکنولوژی در جامعه است و اینکه چه میزان این ابزار بر جامعه ما اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: فیلم به خوبی نشان می دهد که برخی افراد چگونه دنیای مجازی را برای خود واقعی کرده اند و باعث شده است تا واقعیت های اطرافمان را نبینیم.

سلحشوری ابراز عقیده کرد: موضوع دومی که فیلم به آن می پردازد بحث مهاجرت است و متاسفانه ما آنقدر دایره زندگی را بر جوانان تنگ می کنیم که آنها مجبور به مهاجرت می شوند و یا به سمت یک زندگی زیرزمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشن دلتنگی» مشکل روز را بیان می کند/امیدواری برای توجه هیات داوران به فیلمنامه

«جشن دلتنگی» مشکل روز را بیان می کند/امیدواری برای توجه هیات داوران به فیلمنامه