مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 11:352018-02-03فناوري

فایرفاکس را به روز کنید تا از حمله در امان بمانید


موزیلا به عنوان شرکت ارائه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس با انتشار یک به روزرسانی به کاربرانش اعلام کرده که به منظور جلوگیری از نفوذ هکرها به رایانه، - هرچه سریع تر مرورگر فایرفاکس 58 خود را به روز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، شرکت موزیلا به عنوان شرکت سازنده و ارائه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس پس از آنکه یک آسیب پذیری و ضعف امنیتی را در این مرورگر کشف کرده است، به سرعت با انتشار بیانیه ای به کاربرانش هشدار داده است که هرچه زودتر نسخه به روزرسانی مرورگر فایرفاکس خود را دانلود و نصب کنند تا از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به رایانه خود جلوگیری بعمل آورند.

این به روزرسانی در حالی منتشر شد که تنها یک هفته از انتشار نسخه جدید مرورگر اینترنتی فایرفاکس کوانتوم نسخه 58 آن می گذرد.

متخصصان و کارشناسان امنیت سایبری شرکت موزیلا به تازگی یک حفره امنیتی و آسب پذیری جدیدی را یافته اند که به مجرمان سایبری و هکرها امکان را می دهد تا از طریق این روزنه های امنیتی موجود در مرورگر فایرفاکس به رایانه کاربران نفوذ کرده و اطلاعات ذخیره شده برروی رایانه آنها را به سرقت ببرند.

چند ماه پیش بود که موزیلا به منظور رقابت با سایر مرورگرهای اینترنتی محبوب نظیر گوگل کروم، نسخه پرسرعت فایرفاکس کووانتوم نسخه 57 را منتشر کرد و بدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایرفاکس را به روز کنید تا از حمله در امان بمانید

فایرفاکس را به روز کنید تا از حمله در امان بمانید