مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 13:152018-02-04اجتماعي

طرح «بی زباله» در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست


معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست که از خودمان شروع کنیم را از ممنوعیت استفاده آب بطری پلاستیکی در سازمان حفاظت محیط زیست آغاز کرد، - در گام بعدی پاکسازی پارک طبیعت پردیسان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کاوه مدنی با اعلام اینکه برنامه 100 روزه دوم معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت زباله است، گفت: مرحله نخست طرح بی زباله به منظور تقویت حس مشارکت و مسئولیت پذیری در حفاظت از محیط زیست در پارک پردیسان اجرا می شود.

وی ضمن اشاره به حضور خود در طرح پاکسازی پردیسان، اظهار کرد: از تمامی معاونان و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست دعوت شده است تا به منظور ایجاد و تسری فرهنگ مسئولیت پذیری و باور اصل از خودمان شروع کنیم در اجرای طرح پاکسازی پردیسان حضور داشته باشند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص کاهش تولید و بازیافت زباله تصریح کرد: اقداماتی همچون پاکسازی پردیسان مضاف بر آنکه زیبایی منظره را به عرصه های طبیعی باز می گرداند به جلب توجه عموم جامعه به اهمیت حفظ طبیعت، مدیریت پسماند و مشارکت مدنی برای بهبود شرایط محیط زیست کشور می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، مدنی از تمامی کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا ساعت 9 رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بی زباله» در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست

طرح «بی زباله» در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست