مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 13:352018-02-04سياسي

رهامی: جامعه ای که عدالت در آن اجرا نمی شود دچار تشنج است


عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: امروز در جوامع سنتی همچون ایران بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و دیواری ضخیم کشیده شده است که بخش عمده ای از حقوق و اختیارات جامعه را به مردان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رهامی در نشست سیاست ورزی و حقوق شهروندی زنان از منظر حقوق اسلام و حقوق بشر که در خانه احزاب خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این تنها وظیفه بانوان نیست که در حوزه حقوق زنان صحبت کنند بلکه وظیفه همه و بیشتر مردان است.

این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه ما بسیاری از آموزه های دین اسلام را خوب یاد نگرفتیم یا اصلا یاد نگرفتیم، عنوان کرد: راه نجات امت اسلامی و خود ما این است که تلاش کنیم جامعه را به منابع اصلی دین اسلام، مبانی اصلی قرآن و زندگی اهل بیت برگردانیم و سعی کنیم تا آن ها را زنده کنیم.

رهامی با اشاره به اینکه بزرگان ما آن گونه که باید بر قرآن، دین و اهل بیت کار نکرده اند، تصریح کرد: به دلیل مشکلات اجتماعی، اوضاع سیاسی و نیازهای جامعه به تدریج بزرگان و علما بیشتر وقت خود را بر مسائل یومیه مردم گذاشتند و وقت زیادی از عمر حوزه ها و مجامع به مسائل فرعی گذشته است.

در مسائل فرعی پیشرفت زیادی صورت گرفته، رساله زیاد چاپ و مساجد و مدرسه نیز بسیار ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهامی: جامعه ای که عدالت در آن اجرا نمی شود دچار تشنج است

رهامی: جامعه ای که عدالت در آن اجرا نمی شود دچار تشنج است